هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 30 مرداد 1395  10:01 AM
بلوچی مطرح کرد: کسب عنوان بانوان نوجوان پینگ‌پنگ‌باز اصفهانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان اصفهان گفت: پس از سال‌ها ناکامی در کسب مقام کشوری توسط بانوان پینگ‌پنگ‌باز اصفهانی رده سنی نوجوانان؛ سرانجام این بازیکنان در مسابقات قهرمانی کشور امسال، توانستند در رده تیمی یک سکو را تصاحب کنند.

 

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، اشرف بلوچی انارکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور تنیس روی میز بانوان در رده سنی نوجوانان با حضور 21 تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی شیراز برگزار شد؛ این رقابت‌ها مردادماه جاری صورت گرفت که 4 بازیکن اصفهانی حضور پیدا کردند.

وی افزود: تنیس روی میز بانوان اصفهان در رده نوجوانان سال‌ها در چنین مسابقاتی در سطح کشور به مقام یا عنوانی دست نیافته بود اما امسال در رده تیمی سوم مشترک شد؛ که در واقع می‌توان گفت بازیکنان پس از مدت‌ها نتیجه زحماتشان را گرفتند و در این مسابقات خوب ظاهر شدند.

این سرمربی تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور برای هیأت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا هر استان از داشته‌هایش استفاده می‌کند؛ به این معنا که بازیکنان همه بومی هستند.

وی اظهار داشت: در اصفهان پایه‌گذاری از رده خردسالان انجام‌گرفته؛ به‌ طوری‌ که در جشنواره استعدادیابی کار با این بازیکنان را آغاز کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: برای کسب مقام در مسابقاتی در سطح لیگ برتر؛ برای تقویت تیم لازم است که هم از بازیکنان بومی و هم غیربومی استفاده کنیم و مسئولان هیأت نیز به این امر توجه دارند زیرا با اردوهایی که برپا می‌شود بانوان پینگ‌پنگ‌باز اصفهانی می‌توانند در کنار بازیکنان تازه‌ وارد از دیگر شهرها یا استان‌های کشور؛ با انجام تمرینات تبادل تجربه داشته باشند که این مسئله به رشدشان نیز بسیار کمک خواهد کرد.

بلوچی یادآور شد: در دور رفت لیگ برتر سال گذشته بدون حضور بازیکنان خارجی‌مان؛ در صدر قرار داشتیم و این نشان می‌دهد بازیکنان ایرانی دست‌کمی از آن‌ها ندارند؛ اما این نکته نیز حائز اهمیت است و نباید فراموش کرد که وجود بازیکنان خارجی در یک تیم می‌تواند برای سایر هم‌تیمی‌ها به‌ خصوص آن‌هایی که سن پایینی دارند، مفید باشد زیرا در کسب تجربه‌شان بسیار تأثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با درایت و مدیریت صحیح رئیس هیأت؛ تدابیری که اندیشیده شده سبب خواهد شد در آینده تنیس روی میز اصفهان روند رو به رشدی را تجربه کند؛ زیرا قبلاً وضعیت مقام‌ها در لیگ برتر و قهرمانی کشور خیلی قابل‌توجه نبود اما الآن رتبه اول را دارد، پس می‌توانیم با صراحت پیشرفت آن را تأیید کنیم.